<div>ŞIRNAK (AA) - Malatya'dan gelen 2. Ordu Komutanlığı Bandosu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Şırnak'ın Silopi ilçesinde konser verdi.</div><div>Sanat Sokağı'ndaki konsere öğrenciler ve vatandaşlar ilgi gösterdi.</div><div>Marşlar ve türküler seslendiren bandoya, dinleyiciler alkışlarla eşlik etti.</div><div>Bando şefinin davetiyle öğrenciler de şarkılar seslendirdi.</div><div>Konseri, Silopi Kaymakamı Cihat Koç ve eşi Nurdan Koç,172. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğgeneral Osman Akyıldız, İlçe Emniyet Müdürü Saffet Özdemir ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Bilen de takip etti.</div>