<div>İlçeye bağlı Dicle Mahallesi 109. Sokak'ta yiyecek arayan kirpi, bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.</div> <div>Görüntüde, yiyecek arayan kirpinin, bulduğu kurbağa ile kovalamacası, ardından kurbağayı avlaması yer alıyor.</div> <div>(AA)</div>