<div>İlçede, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında "Bisikletini Al Gel" etkinliği düzenlendi.</div> <div>İsmail Ebul-İz Asma Köprüsü'nde başlayan bisiklet turu, 100. Yıl Kapalı Spor Salonu'nda sona erdi.</div> <div>Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Abdulhakim Selimoğlu, etkinlikte yaptığı konuşmada, sağlıklı yaşam ve ilçede bisiklet kullanımını yaygınlaştırmayı hedeflediklerini belirterek, "Etkinliğe katılım ve ilgi çok iyiydi." dedi.</div> <div>Etkinliğe katılan Fatma Nur Çolak da, etkinliğin çok güzel geçtiğini dile getirerek, emeği geçenlere teşekkür etti.</div> <div>Siraç Çete ise, ilk defa böyle bir etkinliğe katıldığını ve çok mutlu olduğunu kaydetti.</div> <div>(AA)</div>