<div>Vali Su, Diyarbakır-Şanlıurfa kara yolundaki Pirinçlik uygulama noktasında polis ve jandarma ekiplerine ziyarette bulundu.</div> <div>Sürücüler ve yolcularla sohbet eden Su, emniyet kemerlerinin takılıp takılmadığını kontrol etti.</div> <div>Vali Su, gazetecilere yaptığı açıklamada, İl Emniyet Müdürü Fatih Kaya ve İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Selçuk Yıldırım ile çalışmaları yerinde incelediklerini söyledi.</div> <div>Trafiğe çıkan vatandaşların kurallara uymaları gerektiği uyarısında bulunan Su, şunları kaydetti:</div> <div>"Kurban Bayramı'nda emniyet ve asayişi sağlamak amacıyla limiz genelinde jandarma ve polis bölgesi olmak üzere 2 bin 148 ekip ve 10 bin 501 personel görevlendirildi. Vatandaşlarımızın konforlu, sağlıklı ve güzel bir bayram geçirmeleri için arkadaşlarımızla beraber alanda çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı'nı tebrik ediyorum."</div> <div>Denetimlerde, polis ve jandarma ekiplerince sürücü ve yolculara çikolata ile kolonya ikram edildi, çocuklara oyuncak verildi.</div> <div>(AA)</div>