<div>DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır'da Gazi Yaşargil Eğitim Araştırma Hastanesi çocuk endokrin servisinde tedavi gören diyabetli çocuklar için hastane çalışanları tarafından sürpriz parti düzenlendi.</div><div>Dünya Diyabet Günü dolayısıyla diyabetli çocuklara moral motivasyon sağlamak amacıyla hastanede düzenlenen etkinliğe, takipli çocuk diyabet hastaları ve çok sayıda hasta yakını katıldı.</div><div>Palyaço ve yüz boyama etkinlikleriyle eğlenen çocuklar, hemşire ve doktorlarla dans etti.</div><div>Etkinlik, pasta kesimi ve hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.</div><div></div>