<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, kentte bir süre önce etkili olan sağanakta evleri zarar gören vatandaşları ziyaret etti.</div><div>Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Şahin, su basan evlere giderek, vatandaşlarla görüştü, ihtiyaçlarını ve taleplerini dinledi.</div><div>Şahin, ziyaretteki konuşmasında, ihbarların tamamının dikkate alındığını ve ekiplerin vatandaşların taleplerine ivedilikle cevap vermek için 7/24 sahada mesaisini sürdürdüğünü ifade etti.</div><div>Öte yandan Büyükşehir Belediyesi su baskınının yaşandığı evlerin beyaz eşya, halı ve battaniye gibi ihtiyaçlarını karşılıyor.</div>