<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünce "anne çocuk kampı" etkinliği gerçekleştirildi.</div><div>2024 yılının "Aile yılı" ilan edilmesi kapsamında, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Çocuk Hakları Komitesince Seyr-i Antep Gençlik Kampında iki gün boyunca düzenlenen etkinliğe 50 anne ve çocuğu katıldı.</div><div>Gaziantep Valiliği, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Yeşilay Gönüllüleri, Gaziantep Barosu katkılarıyla düzenlenen kampta, çocuklar için tırmanma, bocce, zipline, okçuluk gibi aktiviteler düzenlendi.</div><div>Etkinlik kapsamında yapılan söyleşi ve sunumlarla annelere bilgilendirmeler yapıldı.</div>