<div>GAZİANTEP (AA) - Şahinbey Belediyesinin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla düzenlediği "Çocuk Şenliği"nde yaklaşık 200 bin çocuk eğlendi.</div><div>Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi'nde gerçekleştirilen ve 20 Nisan'da başlayarak 9 gün süren etkinliklere 200 bin civarında çocuk katıldı.</div><div>Çocuklar, Kral Şakir, Rafadan Tayfa, Alis Harikalar Diyarı'nda, Çizmeli Kedi, Niloya, Keloğlan Masalları, Kukuli oyunlarıyla doyasıya eğlendi, oyun alanlarında zaman geçirdi.</div><div>Açıklamada görüşlerine yer verilen Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu da 9 gün süren etkinliklere katılan 200 bin civarında çocuğun dolu dolu zaman geçirdiği belirtti.</div><div></div>