<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te yılın ilk 4 ayında evde sağlık hizmetleri kapsamında 22 bin 27 ev ziyareti gerçekleştirildi.</div><div>İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kentte 16 sağlık birimi evde tedavi ve kontrol edilen hastaları ziyaret ediyor.</div><div>Ekipler, 13 genel hastane, 3 ağız ve diş sağlığı hizmeti olmak üzere 16 birim olarak çeşitli rahatsızlıkları bulunan hastalara evde sağlık hizmeti sunuyor.</div><div>Bakanlığın belirlemiş olduğu kriterlere uygun olarak 2023 yılında 4 bin 657 hastaya evde sağlık hizmeti verilirken, 2024 yılının ilk ayında bin 690 yeni hasta sisteme dahil oldu, Ocak-Nisan döneminde 22 bin 27 ev ziyareti gerçekleştirildi.</div><div>Evde sağlık hizmeti almak isteyen vatandaşların Ulusal Çağrı Merkezi 444 38 33'ü arayarak talep oluşturduğu ve vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda en uygun hizmete yönlendirildiği belirtildi.</div>