<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te doğaya dönüşüm teknikleri arasında yer alan "bokashi kompost" yönetimiyle, organik atıklar değerlendirilerek gübreye dönüştürülecek.</div><div>Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Gaziantep Kulübü Derneği ile Büyükşehir Belediyesi arasında Sıfır Atık Projesi için iş birliği protokolü imzalandı.</div><div>Gönüllülük esasına dayalı projede, sıfır atık farkındalığının artırılması hedefleniyor.</div><div>Açıklamada görüşlerine yer verilen Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, sıfır atığa önem verdiklerini belirtti.</div><div>Başkan Şahin, çevre ve doğaya katkıda bulunacakları için mutlu olduklarını ifade etti.</div>