<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te Şehitkamil Belediyesi Hanımlar Lokali Aile Merkezi'ndeki kadınların hazırladığı ve yağlıboya resimlerden oluşan "Hayata Renk Kat" sergisi açıldı.</div><div>Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil Sanat Galerisi'nde açılan sergide 45 kadının 7 ayda resmettiği 203 yağlıboya eseri yer alıyor.</div><div>Belediye Başkan Yardımcısı Arkın Bereketoğlu, açılışta yaptığı konuşmada, sergi ve etkinlikleri artırmayı düşündüklerini belirterek, kursiyerlerin eğitim gördüğü mekanları geliştireceklerini dile getirdi.</div>