<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te, Kurban Bayramı yoğunluğu nedeniyle kalabalık yerlere geçici 112 Acil Sağlık istasyonları kuruldu.</div><div>İl Sağlık Müdürlüğü Acil Sağlık Hizmetleri, Kurban Bayramı tatilinde oluşacak yoğunluğu azaltmak, hasta ve yaralılara daha hızlı ulaşmak amacıyla bazı tedbirler aldı.</div><div>Bu kapsamda trafik kazalarının yoğun olduğu Gaziantep Nurdağı D400 kara yolunda 1 ambulans 3 sağlık personeli, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu batı ve kuzey gişelerinde ise 2 ambulans 6 sağlık personeli, 2 UMKE aracı ile 6 personel bayram boyunca görevlendirildi.</div><div>Yavuzeli ilçesinde bulunan tarihi Rumkale'de ise kalıcı olarak hizmet verecek olan 112 Acil Sağlık Hizmetleri istasyonu, bayramın 2. günü faaliyete geçecek.</div><div>Kent genelinde ise 62 istasyon ve 186 personel ile acil sağlık hizmeti sunulacak.</div>