<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep’in Nizip ilçesinde park halindeki lastik yüklü tır alev alarak kullanılamaz hale geldi.</div><div>Gaziantep-Şanlıurfa karayolu Araç Muayene İstasyonu yakınlarında, plakası henüz öğrenilemeyen lastik yüklü tırın çekicisinde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.</div><div>İhbar üzerine bölgeye itfaiye ve güvenlik güçleri sevk edildi.</div><div>İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülen yangında, tır ve dorsede bulunan çok sayıda lastik kullanılamaz hale geldi.</div>