<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde tarlada yaralı bulunan kızıl şahin, tedavi altına alındı.</div><div>İlçeye bağlı Yeşilova Mahallesinde oturan Mehmet Tosun, çiftliğine giderken tarlada ayağından yaralı ve bitkin halde kızıl şahin buldu.</div><div>Evinde iki gün boyunca kızıl şahini etle besleyen Tosun, durumu İslahiye Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği'ne bildirdi.</div><div>Ekipler tarafından teslim alınan kızıl şahin, yapılacak tedavinin ardından Gaziantep Hayvanat Bahçesi'ne teslim edilecek.</div>