<div>BATMAN (AA) - Gercüş ilçesinde bayramlaşma programı düzenlendi.</div><div>Gercüş Öğretmenevinde gerçekleştirilen programda, Gercüş Kaymakamı Muhammed Öztaş, Belediye Başkan Gündüz Günaydın ve ilçe protokolü vatandaşlarla bayramlaştı.</div><div>Öztaş, daha sonra beraberindekilerle güvenlik güçlerini ziyaret ederek, bayramlarını kutladı.</div>