<div>BATMAN (AA) - Hasankeyf Kaymakamı Mehmet Ali İmrak, bayram namazının ardından vatandaşlarla bayramlaştı.</div><div>Kaymakam İmrak, Selahaddin Eyyubi Camisi'nde bayram namazını kılarak, okunan hutbenin ardından vatandaşlarla bir araya geldi.</div><div>Vatandaşlarla bayramlaşan İmrak, birlik, beraberlik ve kardeşlik ikliminin her yanı kuşattığı Kurban Bayramı'nın millete, ülkeye, Hasankeyf'e ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.</div>