<div>GAZİANTEP (AA) - Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen Gaziantep'in İslahiye ilçesinde yapımı tamamlanan konutlara yerleşen afetzedeler, Kurban Bayramı'na yeni evlerinde girecek olmanın mutluluğunu yaşıyor.</div><div>Evleri yıkılan ya da ağır hasar gören afetzedelerden 500'ü çekilen kuraların ardından yapımı tamamlanan evlerine yerleşti.</div><div>Yapımı tamamlanan ve depremzedelere teslim edilen konutların bulunduğu alanlardaki hareketlilik dron ile görüntülendi.</div><div>İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, gazetecilere, yaklaşık 500 ailenin evlerine yerleştiğini belirtti.</div><div>Soylu, afetzedelerin yapımı tamamlanan ve hak sahiplerine teslim edilen köy evlerine de yavaş yavaş taşınmaya başladığını dile getirdi.</div><div>TOKİ konutlarına yerleşen depremzedelerden Mine Emek, evlerini kısa sürede teslim aldıkları için mutlu olduklarını ifade etti.</div><div>Emek, "11 ilde deprem oldu nerede yapacaklar, mümkün değil' dediler ama devletimiz yaptı. Allah razı olsun. Evin sevincini, bayramın sevincini çifte bayram yaparak yaşayacağız." diye konuştu.</div>