<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı, karayollarında trafik güvenliğini artırmaya yönelik aldığı önlemler kapsamında İslahiye ilçesinde üç noktaya çakarlı tepe lambası taktı.</div><div>Gaziantep Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, alınan önlemler kapsamında trafikte denetim algısını artırarak trafik kazalarının azaltılması ve dönel kavşaklara, okullar bölgesine, yol kontrol noktalarına yavaşlayarak kontrollü yaklaşılmasının sağlanması hedefleniyor.</div><div> Bu kapsamda Gaziantep Karayolları Bölge Müdürlüğü ile koordineli olarak İslahiye ilçesinde üç noktaya çakarlı tepe lambası takıldı. </div><div></div>