<div>KİLİS (AA) - Kilis'te Engelliler Haftası dolayısıyla etkinlik düzenlendi.</div><div>İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından "Hayatı paylaşmak için engel yok" sloganıyla organize edilen program kapsamında araç korteji gerçekleştirildi.</div><div>Kortejin ardından Cumhuriyet Meydanı'nda, özel eğitim kurumlarındaki öğrencilerin hazırladığı resim ve el sanatları sergisinin açılışı yapıldı.</div><div>Sergisinin açılışını yapan Vali Yardımcısı Murat Demirbilek, etkinliklerde emeği geçenlere teşekkür etti.</div><div>İl Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Altay da hem farkındalık oluşması hem de engelli bireylerin günlerinin kutlanması amacıyla bir araya geldiklerini söyledi.</div><div>Daha sonra öğrencilerin yaptığı el işleri standı ile resim sergisi protokol üyeleri tarafından gezildi.</div>