<div>BATMAN (AA) - Batman'ın Kozluk ilçesinde "Ayngebire Bahar Şenliği" düzenlendi.</div><div>Kaymakamlıktan yapılan açıklamaya göre, Ayngebire Mesire Alanı'nda, Batman Valiliğinin destekleri Kozluk Kaymakamlığının koordinesinde Kozluk Şehr-i Zor Doğa, Kültür ve Turizm Festivali kapsamında Ayngebire Bahar Şenliği yapıldı.</div><div>Şenlik, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.</div><div>Kaymakam Ekrem Güngör, eşi Seda Güngör ile alandaki stantları gezdi, vatandaşlarla sohbet etti.</div><div>Etkinlikte, halk oyunları gösterisi sunuldu, müzik dinletisi yapıldı, çeşitli oyunlar oynandı.</div><div>Etkinlik sonunda turizme açılması planlanan Ayngebire Şelalesine yürüyüş düzenledi.</div><div>Programa, Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık ile eşi Yeter Işık, Kültür Turizm İl Müdürü Mehmet İhsan Aslanlı, kurum temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.</div><div></div>