Siirt Valiliğinden yapılan açıklamada, Vali Dr. Kemal Kızılkaya’nın nazik ziyaretlerinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdiği belirtildi. Kızılkaya, ziyaret anısına Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil’e teşekkürlerini iletti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.