İpsala Belediye Başkanı Mehmet Kerman'ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen uğurlama programına ilçe protokolü, kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda konuşan katılımcılar, görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı Kaymakam Sevgili'ye teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarılar diledi.
Kurtalanlı Kaymakam Ömer Sevgili ise yaptığı veda konuşmasında, İpsala'da görev yapmaktan onur duyduğunu belirterek, kendisine gösterilen ilgi ve destek için tüm katılımcılara teşekkür etti.
Batman Vali Yardımcılığı görevine atanan Sevgili, düzenlenen uğurlama programının ardından ilçeden ayrıldı.