İlçe Seçim Kuruluna giden Demir'e İlçe Seçim Kurulu Başkanı Ferhat Beşir tarafından mazbatası verildi.
Daha sonra belediyeye geçen Demir, göreve başladı.
Demir, kapılarının tüm vatandaşlara açık olacağını belirterek, "Belediyemizin kazananı Sason halkıdır. Tüm vatandaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum. Sosyal belediyecilik anlamında çok güzel hizmetler yapacağız. Sasonlu hemşehrilerimizin gönlünde yer edindik. Bundan sonra da icraatlarımız ve hizmetlerimizle kalıcı olmak için, tüm halkımıza eşit şekilde hizmet sunmak için gayret edeceğiz. Hep birlikte ilçemizi kalkındıracağız" diye konuştu.