Şehitler için mevlit okundu

Siirt'te, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla şehit ve ebediyete intikal eden gaziler için mevlit okutuldu.

Şehitler için mevlit okundu

Abdulhakim Sancak Merkez Çarşı Camisi'nde Kur'an-ı Kerim okunmasıyla başlayan mevlit programında ilahiler seslendirildi.
Şehit ve gaziler için dua edildi.
Cami çıkışında vatandaşlara mevlit şekeri dağıtıldı.
Programa Vali ve Belediye Başkan Vekili Osman Hacıbektaşoğlu, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Uğur Ertekin, kurum müdürleri ve vatandaşlar katıldı.