Siirt Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin şehir genelinde düzenli ilaçlama faaliyetlerini sürdürdüğü belirtildi. Çalışmaların amacı, zararlıların çoğalmasını önlemek ve çevre sağlığını korumak olarak açıklandı.
7 Araç ve 14 Personelle Sahadalar
Belediye ekiplerinin ilaçlama çalışmalarını 7 araç ve 14 personelle yürüttüğü bildirildi. Kentin farklı noktalarında sürdürülen uygulamalar kapsamında sivrisinek, haşere ve kenelere karşı mücadele aralıksız devam ediyor.
Çalışmalar Kent Genelinde Sürecek
Siirt Belediyesi açıklamasında, daha temiz ve daha sağlıklı bir çevre oluşturmak amacıyla ilaçlama faaliyetlerinin belirlenen program doğrultusunda sürdürüleceği ifade edildi.
Açıklamada, "İlaçlama çalışmalarımız gece boyu devam ediyor. Sinek, haşere ve kenelere karşı gece-gündüz ilaçlama çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Daha temiz, daha sağlıklı bir Siirt için gece gündüz sahadayız." denildi.