Vali Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen Siirt'teki kaymakamlarla düzenlenen veda programında bir araya geldi.

Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Siirt'teki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan kaymakamlar onuruna düzenlenen veda programına katıldı.
Gerçekleştirilen programda mülki idare amirleriyle bir araya gelen Vali Kızılkaya, görev yaptıkları süre boyunca Siirt'e sundukları özverili hizmetler ve başarılı çalışmalardan dolayı kaymakamlara teşekkür etti.
Konuşmasında kamu hizmetinde fedakârlık ve uyum içerisinde yürütülen çalışmaların önemine dikkat çeken Vali Kızılkaya, tayini çıkan kaymakamlara yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek, emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti.
Veda programına İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Uğur Özmen ile İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir de katıldı. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.