Belediye başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, kent genelinde yürütülen çalışmalar ele alındı. Birim müdürleri, sorumluluk alanlarına ilişkin მიმდინარე faaliyetler hakkında bilgi verdi.
Toplantıda; ulaştırma hizmetlerinden altyapı ve üstyapı çalışmalarına, mali hizmetlerden çevre ve imar uygulamalarına kadar birçok başlık değerlendirildi. Ayrıca park ve bahçeler, veteriner hizmetleri, kent trafiği ve zabıta çalışmaları, itfaiye hizmetleri, temizlik ve ilaçlama faaliyetleri ile kültür, spor ve sosyal hizmetler kapsamındaki çalışmalar da gündeme alındı. Vatandaşlardan gelen talep, şikâyet ve öneriler de toplantıda görüşüldü.
Vali Kızılkaya, birimlere hizmet kalitesinin artırılması, çalışmaların vatandaş odaklı, hızlı ve etkin bir şekilde yürütülmesi yönünde talimat verdi.