Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programında vatandaşlara aşure ikram edildi.
Siirt Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya ile eşi Nurten Kızılkaya, Ulus Aile Destek Merkezi tarafından organize edilen aşure programına katıldı.

Programda kursiyerler ve öğreticilerle bir araya gelen Kızılkaya, vatandaşların Aşure Günü'nü kutladı.
Katılımcılarla sohbet eden Kızılkaya, daha sonra vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Açıklamada, birlik, beraberlik, kardeşlik, dayanışma ve bereketin simgesi olan Aşure Günü'nün ülkeye, millete ve tüm İslam alemine sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulunuldu.