Siirt'te "Bisiklet Sür, Zinde Kal" Etkinliği Düzenlendi

Siirt Belediyesi tarafından bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak, sağlıklı yaşam alışkanlığını yaygınlaştırmak ve sporu teşvik etmek amacıyla "Bisiklet Sür, Zinde Kal" temasıyla bisiklet sürüş etkinliği gerçekleştirildi.

Siirt'te "Bisiklet Sür, Zinde Kal" Etkinliği Düzenlendi

Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya'nın katılımıyla düzenlenen etkinlikte, gençler ve vatandaşlar aynı parkurda pedal çevirerek sağlıklı yaşam mesajı verdi. Program, yoğun katılımla tamamlandı.

Pedallar Sağlıklı Yaşam İçin Çevrildi

Etkinlik, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda başladı. Katılımcılar, Kurtalan Caddesi güzergâhında gerçekleştirilen bisiklet turunun ardından yeniden başlangıç noktasına döndü.

Program boyunca sporun fiziksel ve ruhsal sağlık üzerindeki olumlu etkilerine dikkat çekilirken, özellikle gençlerin bağımlılıklardan uzak, aktif ve sağlıklı bir yaşam sürmelerinin önemi vurgulandı.

10 Kişiye Bisiklet ve Kask Hediye Edilecek

Etkinlik sonunda yapılacak çekilişle katılımcılar arasından 10 kişiye bisiklet ve kask hediye edileceği açıklandı.

Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya, sağlıklı bireylerin güçlü toplumların temelini oluşturduğunu belirterek, gençleri sporla buluşturan etkinliklere destek vermeyi sürdüreceklerini ifade etti.

"Bisiklet Sür, Zinde Kal" etkinliği, vatandaşların hatıra fotoğrafları çektirmesiyle sona erdi.