Siirt'te Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Sona Erdi: Dereceye Giren Sporcular Ödüllendirildi

Türkiye Bisiklet Federasyonu ile Yeşilay iş birliğinde Siirt'te düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, üçüncü ve son gün yarışlarının tamamlanmasıyla sona erdi. Üç gün boyunca Türkiye'nin farklı illerinden sporcuların mücadele ettiği organizasyon, büyük heyecana sahne oldu.

Siirt'te Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Sona Erdi: Dereceye Giren Sporcular Ödüllendirildi

Şampiyonanın son gününde sporcular, Siirt parkurlarında kıyasıya mücadele ederken, yarışların ardından düzenlenen törende dereceye giren sporcular madalya ve kupalarına kavuştu. Ödüller, protokol üyeleri ile sporseverlerin katılımıyla takdim edildi.

"Bisiklet Sür Zinde Kal" etkinliğinde 10 gence bisiklet verildi

Ödül töreni öncesinde Yeşilay'ın "Bisiklet Sür Zinde Kal" etkinliği de gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan 10 gence bisiklet hediye edilerek sağlıklı yaşam ve sporun önemine dikkat çekildi.

Siirt spor turizmine ev sahipliği yaptı

Türkiye'nin dört bir yanından gelen sporcuların katıldığı şampiyona boyunca Siirt parkurları yüksek tempolu yarışlara ev sahipliği yaptı. Organizasyonun hem kentin tanıtımına hem de spor turizmine katkı sunduğu belirtilirken, yetkililer organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.

Siirt Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, şampiyonada mücadele eden tüm sporcuları gösterdikleri performans ve centilmence mücadelelerinden dolayı tebrik ederek başarılarının devamını diledi.