Siirt'te Üreticilere Yönelik Saha Çalışmaları Devam Ediyor

Siirt İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Tarım ve Orman Bakanlığı'nın talimatları doğrultusunda Türkiye genelinde eş zamanlı olarak yürütülen "Cuma Buluşmaları" kapsamında üreticilerle bir araya gelmeye devam ediyor.

Siirt'te Üreticilere Yönelik Saha Çalışmaları Devam Ediyor

İl genelinde gerçekleştirilen programlarda teknik personel, çiftçileri tarımsal üretim, destekleme programları, hastalık ve zararlılarla mücadele, verimliliği artıracak uygulamalar ile Bakanlık ve İl Müdürlüğü tarafından yürütülen projeler hakkında bilgilendirdi.

Pervari, Şirvan, Baykan, Kurtalan, Tillo ve Eruh ilçelerinde düzenlenen buluşmalarda üreticilerin talep ve önerileri de dinlenirken, tarımsal üretimde karşılaşılan sorunlara ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.

Siirt İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, üreticilerle sahada birebir iletişim kurmayı amaçlayan Cuma Buluşmalarının önümüzdeki süreçte de aralıksız devam edeceğini belirterek, çiftçilerin her zaman yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.