<div>DİYARBAKIR (AA) - Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğünce, eTwinning projesinin sergisi açıldı.</div><div>İl Milli Eğitim Müdürlüğü bahçesinde açılan sergide, 15 okuldan katılan öğretmen ve öğrenciler çalışmalarını tanıttı.</div><div>İl Milli Eğitim Müdürü Murat Küçükali, İl Müdür Yardımcısı Mehmet Bulut ve eTwinning İl Koordinatörü Nevzat Can ile diğer yöneticiler, stantları gezerek öğretmenlerden bilgi aldı.</div><div>Bulut, yaptığı açıklamada, müdürlük bahçesinde 15 stantta öğretmen ve öğrencilerin bir yılık çalışmalarını sergilediğini söyledi.</div><div>Bu tür çalışmaların desteklerinin devam edeceğini kaydeden Bulut, "Öğretmenlerin ve öğrencilerimizin istekli olduğunu görüyoruz. Çalışmalarını ortaya koymak için birbirleriyle mücadele ediyorlar." dedi.</div>