<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde park halindeki otomobilde çıkan yangın hasara neden oldu.</div><div>Fevziçakmak Mahallesi'nde A.K'ye ait otomobil, park halindeyken motor kısmından alev aldı.</div><div>İhbar üzerine bölgeye Gaziantep Büyükşehir Belediyesi İslahiye İtfaiye Amirliği ekipleri sevk edildi.</div><div>İtfaiye ekiplerince söndürülen yangında otomobil kullanılamaz hale geldi.</div>