<div>GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nurdağı Belediye Başkanı Mehmet Yıldırır, ilk nikahını kıydı.</div><div>Mazbatasını alarak görevine başlayan Başkan Yıldırır, düzenlenen törenle Meryem ve Serdar Yılmaz çiftinin nikah akdini gerçekleştirdi.</div><div>Yıldırır, çiftin evlilik cüzdanını Meryem Yılmaz'a teslim etti.</div><div>Çifte ömür boyu mutluluklar dileyen Başkan Yıldırır, "İlk imzamız ailenin birliği ve bütünlüğüne önemin somutlaşmış hali evlilik müessesesi oldu." dedi.</div>