<div>İlçeye bağlı Turgut Özal Mahallesi'nde hayvancılık yapan Zekeriya Erdemci'nin keçilerinin bulunduğu ahıra gece saatlerinde sahipsiz köpekler girdi.</div> <div>Köpeklerin saldırısına uğrayan keçilerden 45'i telef oldu.</div> <div>Durumun bildirilmesi üzerine Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü ekipleri ahırda inceleme yaptı.</div> <div>Erdemci, daha önce de ilçede benzer olayların yaşandığını belirterek, ahırı daha güvenli hale getirmek için önlemler aldığını söyledi.</div> <div>Sahipsiz köpeklerin tellerin altından toprak kazarak ahıra girdiğini anlatan Erdemci, benzer olayların önlenmesi için daha etkili önlemler alınması gerektiğini belirtti.</div> <div>(AA)</div> <div> </div> <div> </div> <div> </div> <div> </div>