<div data-end="565" data-start="311">Siirt Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin şehir genelinde düzenli ilaçlama faaliyetlerini sürdürdüğü belirtildi. Çalışmaların amacı, zararlıların çoğalmasını önlemek ve çevre sağlığını korumak olarak açıklandı.</div> <h2 data-end="603" data-start="567" data-section-id="1ox2dph">7 Araç ve 14 Personelle Sahadalar</h2> <div data-end="825" data-start="605">Belediye ekiplerinin ilaçlama çalışmalarını 7 araç ve 14 personelle yürüttüğü bildirildi. Kentin farklı noktalarında sürdürülen uygulamalar kapsamında sivrisinek, haşere ve kenelere karşı mücadele aralıksız devam ediyor.</div> <h2 data-end="863" data-start="827" data-section-id="1sjcka8">Çalışmalar Kent Genelinde Sürecek</h2> <div data-end="1040" data-start="865">Siirt Belediyesi açıklamasında, daha temiz ve daha sağlıklı bir çevre oluşturmak amacıyla ilaçlama faaliyetlerinin belirlenen program doğrultusunda sürdürüleceği ifade edildi.</div> <div data-is-only-node="" data-is-last-node="" data-end="1261" data-start="1042">Açıklamada, "İlaçlama çalışmalarımız gece boyu devam ediyor. Sinek, haşere ve kenelere karşı gece-gündüz ilaçlama çalışmaları gerçekleştiriyoruz. Daha temiz, daha sağlıklı bir Siirt için gece gündüz sahadayız." denildi.</div>