USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

Siirt'te Görev Süresi Dolan Hakim ve Savcılar İçin Veda Programı Düzenlendi

Siirt'te Görev Süresi Dolan Hakim ve Savcılar İçin Veda Programı Düzenlendi

Hakimler ve Savcılar Kurulunun 2026 Yılı Adli ve İdari Yargı Kararnamesi kapsamında Siirt'ten farklı illere atanan hâkim ve savcılar için veda programı düzenlendi. Programa Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya ile yargı mensupları ve il protokolü katıldı.

Siirt'te görev sürelerini tamamlayarak yeni görev yerlerine atanan hâkim ve savcılar onuruna gerçekleştirilen programa, Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil, Cumhuriyet Başsavcısı Yasin Coşkun, Adalet Komisyon Başkanı Murat Cirit ve İdare Mahkemesi Başkanı Murat Acar da katıldı.

Vali Kızılkaya'dan Yargı Mensuplarına Teşekkür

Programda konuşan Vali Dr. Kemal Kızılkaya, Siirt'te görev yapan yargı mensuplarının adalet hizmetlerinin etkin, tarafsız ve hakkaniyetli bir şekilde yürütülmesine önemli katkılar sunduğunu belirtti.

Kızılkaya, başta Adalet Komisyon Başkanı Murat Cirit, İdare Mahkemesi Başkanı Murat Acar ve 1. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Emin Oğuz olmak üzere görev yeri değişen tüm hâkim ve savcılara özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

"Yeni Görev Yerlerinde de Başarıyla Hizmet Edeceklerine İnanıyoruz"

Vali Kızılkaya, Siirt'ten ayrılan yargı mensuplarının yeni görev yerlerinde de aynı sorumluluk anlayışıyla başarılı hizmetler sunacaklarına inandığını ifade ederek, kendilerine sağlık, huzur ve başarı dileklerinde bulundu.

Geniş Katılım Sağlandı

Düzenlenen veda programına il protokolü, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, hâkimler, savcılar ve adliye personeli katıldı. Programda, Siirt'te görev yapan yargı mensuplarına verdikleri hizmetlerden dolayı teşekkür edilerek yeni görev yerlerinde başarı temennileri iletildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ