<div data-end="184" data-start="0">Vali Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen Siirt'teki kaymakamlarla düzenlenen veda programında bir araya geldi.<span aria-hidden="true"></span></div> <div data-end="462" data-start="251"></div> <div data-end="462" data-start="251">Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Siirt'teki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan kaymakamlar onuruna düzenlenen veda programına katıldı.</div> <div data-end="675" data-start="464">Gerçekleştirilen programda mülki idare amirleriyle bir araya gelen Vali Kızılkaya, görev yaptıkları süre boyunca Siirt'e sundukları özverili hizmetler ve başarılı çalışmalardan dolayı kaymakamlara teşekkür etti.</div> <div data-end="907" data-start="677">Konuşmasında kamu hizmetinde fedakârlık ve uyum içerisinde yürütülen çalışmaların önemine dikkat çeken Vali Kızılkaya, tayini çıkan kaymakamlara yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek, emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti.</div> <div data-is-only-node="" data-is-last-node="" data-end="1078" data-start="909">Veda programına İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Uğur Özmen ile İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir de katıldı. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.</div>