<div data-end="361" data-start="249">Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programında vatandaşlara aşure ikram edildi.<span aria-hidden="true"></span></div> <div data-end="561" data-start="363">Siirt Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya ile eşi Nurten Kızılkaya, Ulus Aile Destek Merkezi tarafından organize edilen aşure programına katıldı.</div> <div data-end="561" data-start="363"></div> <div data-end="665" data-start="563">Programda kursiyerler ve öğreticilerle bir araya gelen Kızılkaya, vatandaşların Aşure Günü'nü kutladı.</div> <div data-end="753" data-start="667">Katılımcılarla sohbet eden Kızılkaya, daha sonra vatandaşlara aşure ikramında bulundu.</div> <div data-is-only-node="" data-is-last-node="" data-end="944" data-start="755">Açıklamada, birlik, beraberlik, kardeşlik, dayanışma ve bereketin simgesi olan Aşure Günü'nün ülkeye, millete ve tüm İslam alemine sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulunuldu.</div>