<div>İl Müdürü Sabri Sidar, Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü görevine atanan Aydın Oral’ı makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette, kurum bünyesinde yürütülen hizmetler hakkında karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu.</div> <div></div> <div>Ziyaret sırasında konuşan İl Müdürü Sidar, Aydın Oral’a yeni görevinde başarılar dileyerek, görev değişiminin hem kurum hem de hizmet alan vatandaşlar açısından hayırlı olması temennisinde bulundu.</div> <div>Yeni müdür Aydın Oral ise nazik ziyaretlerinden dolayı İl Müdürü Sidar’a teşekkür ederek, çocuklara yönelik hizmetlerin daha da geliştirilmesi için çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti.</div>