<div>Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından düzenlenen şampiyonada, Türkiye'nin farklı illerinden gelen 77 takımda yer alan 242 sporcu, üç gün boyunca derece elde etmek için pedal çevirecek.</div> <h2>Vali Kızılkaya ilk startı verdi</h2> <div>Şampiyonanın açılış töreninde konuşan Vali Dr. Kemal Kızılkaya, organizasyonun Siirt'te düzenlenmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, böylesine önemli bir spor etkinliğinin kentin tanıtımına ve spor turizmine önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.</div> <div>Kızılkaya, yarışların ilk startını vererek tüm sporculara başarılı ve kazasız bir şampiyona temennisinde bulundu.</div> <div></div> <h2>Siirt'in tanıtımına katkı sağlayacak</h2> <div>Üç gün sürecek organizasyon boyunca sporcular farklı parkurlarda mücadele ederken, şampiyonanın Siirt'in doğal güzelliklerinin ve kültürel değerlerinin tanıtımına da katkı sunması bekleniyor. Organizasyonun ayrıca gençlerin bisiklet sporuna olan ilgisini artırması hedefleniyor.</div> <h2>Protokol üyeleri de katıldı</h2> <div>Açılış programına 23. ve 24. Dönem AK Parti Siirt Milletvekili ve Ankara Siirt Vakfı Başkanı Afif Demirkıran, Yeşilay Genel Başkan Yardımcısı Siret Albayrak, Türkiye Bisiklet Federasyonu Genel Sekreteri Sedat Fırat ile kurum temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.</div> <div>Valilikten yapılan açıklamada, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen Türkiye Bisiklet Federasyonu ile katkı sunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür edilirken, şampiyonaya katılan sporculara başarı dilekleri iletildi.</div>